Pristatymas ir grąžinimas
- Prekes pristatome Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, o pagal susitarimą ir į kitas Europos šalis.
- Gavę Jūsų užsakymą bei apmokėjimą – prekes pristatome per 1-3 darbo dienas (išimtinais atvejais terminas yra ilgesnis, kai apie susidariusias aplinkybes negalima buvo numanyti).
- Prekių pristatymas vyksta darbo dienomis darbo valandomis. Esant poreikiui, galimas pristatymas darbo dienomis, po 18 val.
- Kai Jūsų užsakymas bus išsiųstas - gausite pranešimą el.paštu. Kartu bus pridėtas ir siuntos sekimo kodas.
- Dėl specialių pristatymo sąlygų galima konsultuotis telefonu: +370 37323576 arba el.paštu: info@teida.lt.
- Prekių pristatymas Lietuvoje (išskyrus Neringą) perkantiems iki 89 Eur kainuoja 5 Eur, perkantiems už 89 Eur ir daugiau – pristatymas nemokamas.
- Prekės, kurių užsakymo metu sandėlyje nėra, pristatomos per 2-6 savaites po užsakymo apmokėjimo arba kitu terminu, kai yra suderinama. Pristatymo laikas gali kisti, priklausomai nuo susidariusių aplinkybių.
- Siuntos pristatymui į Kuršių Neriją taikomas papildomas mokestis*.
- Atsiimant prekę, prašome patikrinti pakuotę, ar ji nėra pažeista (šlapia, sudraskyta, perplėšta ar kitaip išoriškai pažeista). Jei pakuotė pažeista, gavėjas privalo tai pažymėti siuntos priėmimo – perdavimo dokumente. Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir UAB Teida neprisiima atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas ir prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
INTERNETU ĮSIGYTŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Taisyklės galioja tik internetu įsigytų prekių grąžinimui. Jei norite grąžinti prekę, įsigytą parduotuvėje, kreipkitės tiesiogiai į parduotuvę, kurioje įsigijote prekes, arba susisiekite kontaktais: telefonu: +370 37323576 arba el.paštu: info@teida.lt
Kokybiškos prekės teida.lt elektroninėje parduotuvėje gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos (išskyrus prekes, kurios pagal šių Taisyklių nuostatas negali būti grąžinamos). Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos arba grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsniu.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- Prekes grąžinti galite per 14 dienų nuo prekių gavimo;
- Prekes už papildomą mokestį galima grąžinti per OMNIVA paštomatus arba nemokamai fizinėse UAB Teida parduotuvėse.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Grąžinama kokybiška prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Grąžinant prekę būtina pateikti įsigijimo faktą patvirtinantį dokumentą (pvz., PVM sąskaitą-faktūrą, pavedimo kopiją);
- Jei grąžinama kokybiška prekė – pristatymo išlaidas padengia Pirkėjas.
Negrąžinamos prekės
Teida.lt nepriima šių prekių grąžinimų:
- Pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms. Tokios prekės įprastai gaminamos ar komplektuojamos ir užsakomos konkrečiam Pirkėjui, atsižvelgiant į asmeninį Pirkėjo pasirinkimą (t.y. pagal Pirkėjo pageidavimą komplektuojamos prekės, taip pat taikoma ir pagal kliento individualų užsakymą matuojamoms elastinėms juostoms ir gumoms);
- Supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, nes nebeįmanoma įsitikinti, kad prekės nebuvo naudotos. Tai patalynė (paklodės, užvalkalai ir panašios prekės), higienos prekės, apatinis trikotažas, pėdkelnės, čiužiniai su kompresoriumi, kurių po išpakavimo ir pripūtimo jau nėra įmanoma grąžinti į pradinę padėtį ir panašios prekės;
- Naudotos prekės ar prekės, kurių prekinė išvaida buvo pažeista.
Įsitikinti, ar prekė, kurią norite grąžinti nepatenka į teida.lt negrąžinamų prekių kategoriją galite rašydami info@teida.lt ar skambindami mums telefonu +370 37 323576.
Pinigų grąžinimo procedūra
- Pinigai grąžinami tik už prekę, papildomų paslaugų įkainiai nekompensuojami.
- Jei grąžinamos prekės pristatomos naudojantis kurjerio paslaugomis, mūsų darbuotojai, gavę siuntą, įvertins, ar prekės grąžintos laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei sąlygų nebuvo laikomasi - Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes. Tokiu atveju, Pirkėjas turi atsiimti prekę iš Pirkėjo sandėlio per 14 dienų.
- Jei grąžinta prekė atitiks aukščiau išvardintas sąlygas, pinigai bus grąžinami į jūsų nurodytą banko sąskaitą ne vėliau nei per 14 dienų nuo prekių gavimo.
- Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis.
Prekių grąžinimo būdai
- Prekių grąžinimas, naudojantis Omniva grąžinimų paslauga. Pasirinkę šį būdą turėsite užpildyti Omniva puslapyje pateiktą informaciją ir pristatyti grąžinamą prekę/(-es) į vieną iš Omniva paštomatų. Grąžinimo kaina - 2,29 Eur. Jums nereikės šios sumos mokėti grąžinimo metu. Ši suma bus išskaičiuojama iš Jums grąžinamos sumos už grąžintą prekę/(-es).
- Prekių grąžinimas į mūsų fizines prekybos vietas. Grąžinamas prekes galite pristatyti patys, užsukę į vieną iš mūsų prekybos vietų.
- Prekių grąžinimas į mūsų sandėlį su jūsų pasirinktu kurjeriu. Pasirinkę šį būdą, prekių grąžinimą turėsite organizuoti patys, naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis.
Daugiau informacijos:
Pažeista siunta
Apžiūrėti pristatytos siuntos kokybę reikia dar dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad pakuotė turi pažeidimų, reikia:
- Apie tai informuoti prekes pristačiusį kurjerį ir pažymėti, kad pakuotė turi pažeidimų;
- Patikrinti pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuoti nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai užtikrinti.
Jei pirkėjas priima siuntą ir pasirašo pristatymo dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeista.
Netinkamos kokybės ar nepilnos komplektacijos prekės
Jei Jums pristatytos prekės – ne pilnos komplektacijos ar neatitinka kokybės reikalavimų, turi pažeidimų ar pastebėjote gamyklinį broką – susisiekite su mumis elektroniniu paštu – info@teida.lt.
Turėsite pateikti:
- prekių įsigijimą patvirtinančią PVM sąskaitą-faktūrą;
- gaminio nuotrauką, jo pakuotės nuotrauką bei pažeistą vietą;
- aiškiai išdėstyti situaciją, įvardindami problemą ar įvardinti trūkstamą dalį;
- nurodyti, kaip norite, kad būtų išspręsta pretenzija (1. Nemokamai suremontuoti prekę ar atsiųsti trūkstamas dalis; 2. Pakeisti prekę kokybiška; 3. Grąžinti už prekę sumokėtus pinigus).
Jūsų pateikta informacija bus įvertinta ir su Jumis susisiekta per 14 dienų.
FIZINĖSE PARDUOTUVĖSE ĮSIGYTŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas UAB Teida parduotuvėse vykdomas remiantis Civilinio kodekso 6.362 straipsnio nuostatomis, LR vyriausybės patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis bei kitais galiojančiais teisės aktais.
- Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo įsigijimo dienos;
- Grąžindamas prekes pardavėjui, pirkėjas privalo pateikti pirkimo kvitą;
- Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos, išsaugotos jų vartojamosios sąvybės bei nepraradusios prekinės išvaizdos.
- Fizinėse parduotuvėse įsigytos prekės, atitinkančios Mažmeninės prekybos taisyklių 15-17.23 punktus, nėra keičiamos ar grąžinamos.
Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime el.paštu info@teida.lt, ar telefonu, nr. +370 37 323576.
Atnaujinta 2024-08-29